All times are UTC [ DST ]

Hier adverteren? Stuur ons een mailtje

Toon nieuwe berichten Toon je eigen berichten

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Teller..
PostPosted: Fri 15 May 2009, 19:03 
Beheerder

Focus08 wrote:
je bent gebokt. en politie mag je daar gewoon volgen ;)

Is gewoon een naaier.. hij heeft die snelheid van me gemeten toen ik van de brug af reed.. en dan gaat hij ook wat sneller heh :@

Profile  

PostPosted: Fri 12 Feb 2010, 10:57 

misschien een beetje late reactie maar ik wil toch nog even mn mening geven over dat die wout over tfietspat reed dat moeg hij gewoon doen als hij aan het werk is. hij mag ook een eenrichtingsstraat in bijvoorbeeld. en in de rechtzaal is het jouw woord tegen het woord van een ambtenaar in functie en als hij zou liegen is hij zijn baan kwijt en daar gaan ze niet van uit dat hij liegt
KeeRox wrote:
Hey allemaal..

Ik ben net aangehouden(Moter wout) en die had vanaf voorburg achter me gereden :banana:
Hij had gezegt dat hij mij geklokt had op 60 terwijl mijn teller niet hoger is gegaan dan 53km :shock:
Er ging dus motorcorrectie en std correctie af en toen kwam de meting uit op 54km/u.(Dus wat ik op mijn teller reed..)
Kan ik hier geen bezwaarschrift voor opmaken? Of me scooter op de rollerbank laten zetten?
Die agent is over de fiets brug waar geen auto's of motoren over heen mochten gegaan..
Kan ik hier geen bezwaar tegen maken?
Een boete van 145 euro is wel een beetje overdreven vind je niet :mad:

Image Image Image

Profile  

PostPosted: Fri 12 Feb 2010, 17:25 

ik denk dat jet voor jou gewoon betalen wordt :hu:

Profile  

PostPosted: Fri 12 Feb 2010, 17:28 
Moderators

beetje oud topic....

/close

Profile  

PostPosted: Sat 13 Feb 2010, 00:24 
Beheerder

martijn344 wrote:
misschien een beetje late reactie maar ik wil toch nog even mn mening geven over dat die wout over tfietspat reed dat moeg hij gewoon doen als hij aan het werk is. hij mag ook een eenrichtingsstraat in bijvoorbeeld. en in de rechtzaal is het jouw woord tegen het woord van een ambtenaar in functie en als hij zou liegen is hij zijn baan kwijt en daar gaan ze niet van uit dat hij liegt
KeeRox wrote:
Hey allemaal..

Ik ben net aangehouden(Moter wout) en die had vanaf voorburg achter me gereden :banana:
Hij had gezegt dat hij mij geklokt had op 60 terwijl mijn teller niet hoger is gegaan dan 53km :shock:
Er ging dus motorcorrectie en std correctie af en toen kwam de meting uit op 54km/u.(Dus wat ik op mijn teller reed..)
Kan ik hier geen bezwaarschrift voor opmaken? Of me scooter op de rollerbank laten zetten?
Die agent is over de fiets brug waar geen auto's of motoren over heen mochten gegaan..
Kan ik hier geen bezwaar tegen maken?
Een boete van 145 euro is wel een beetje overdreven vind je niet :mad:

HELE late reactie maargoed, Ik heb niets hoeven betalen omdat ze de snelheid niet konden aan tonen.
Dus wie is hier nu slim! :thumpup: Ik heb hem gewoon begrenst toen hij op de rollerbank @ bureau moest. Toen hadden ze pech en gingen ze alles nakijken. Konden niets vinden die dombo's dus was de boete nietig verklaart.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC [ DST ]